مقایسه هیترهی سوگون و کوییک

تعمیرات تلفن های همراه یکی از پرکاربردترین شغل ها در دنیای امروز است. از زمانی که شغل تعمیرات موبایل در دسته ی مشاغل قرار گرفت، تعمیرکاران تلفن های همراه روز به روز در شغل خود پیشرفت کرده و به جایگاهی رسیدند که اکنون می توانند بسیاری از گوشی های کاملا خاموش و خراب را طوری تعمیر کنند که مثل روز اول شروع به کار کند. در پروسه ی رونق تعمیرات موبایل، کم کم تکنسین ها سعی در تعمیر تلفن های همراه از نظر سخت افزاری داشتند و با گذشت زمان در این زمینه موفق شدند اما راز موفقیت آنها ابزار تعمیرات موبایل بود که امروزه به طرز شگفت انگیزی پیشرفته شده اند. کمپانی های مختلفی سعی در تولید ابزار آلات تعمیرات موبایل داشته و دارند اما در میان آنها تنها چند برند توانستند از سایر برندها پیشی بگیرند از جمله برند های سوگون و کوییک. در ادامه سعی کردیم این دو برند را به طور کامل معرفی کرده و مقایسه یکی از هیترهای سوگون و کوییک کنیم. 

به چه دلیل کیفیت ابزار تعمیرات موبایل مهم است؟  

در ابتدا باید گفت که به طور قطع تنها افرادی که کیفیت و برند ابزار آلات تعمیرات موبایل برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است، تکنسین های تعمیرات موبایل هستند به این دلیل که کیفیت یک ابزار تاثیری مستقیم در کیفیت کار تکنسین دارد که معمولا اگر ابزار تعمیرات موبایل از یک برند معروف تهیه شود، دیگر بابت کیفیت آن نگران نخواهند بود. در این بین برند های سوگون و کوییک بسیار مشهور بوده و ابزار تولید شده توسط این دو شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است.

معرفی برند سوگون 

برند سوگون مدت بسیاری کمی است که توسط یک شرکت چینی تاسیس شده اما در همین مدت بسیار اندک، توانسته نظر اکثر تکنسین های تعمیرات موبایل را به خود جلب کند. برند سوگون ابزار آلات زیادی در زمینه تعمیرات موبایل تولید و بازار عرضه کرده که یکی از آنها هیتر است. 

هیترهای برند سوگون از جمله ابزاری به شمار می روند که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا طرفداران بسیاری دارند. به طور کلی برند سوگون هیترهای خود را طوری روانه ی بازار می کند که حتی اگر یک کارآموز به تازگی وارد عرصه ی تعمیرات موبایل شده اما بودجه کمی برای خرید هیتر در اختیار داشته باشد، باز هم می تواند یک هیتر برند سوگون خریداری کند. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی توسط این برند تنها به هیتر ختم نمی شوند بلکه شامل هیتر هویه، هویه و … نیز هستند. 

معرفی برند کوییک 

دومین برند که قصد داریم آن را معرفی کنیم، برند کوییک است. این برند جزو برندهای با سابقه در زمینه تولید ابزار تعمیرات موبایل است که از سال 1994 اقدام به تولید ابزار تعمیرات موبایل کرده و از آن زمان تا به امروز پیشرفت شایانی داشته است. به دلیل وجود مهندسین حرفه ای در این مجموعه، برند کوییک توانسته یکی از بهترین برندهای تولید کننده ابزار تعمیراتی به شمار رود. 

برند کوییک نیز مانند برند سوگون ابزار های مختلفی را در زمینه تعمیرات موبایل تولید می کند که بعضی از آنها هیتر، هویه، هیتر هویه و … هستند اما در این میان هیتر های این برند از جایگاه خاصی برخوردارند. کیفیت ساخت فوق العاده هیترهای کوییک سبب معروف شدن این ابزار در بین سایر ابزارهای این برند شده است. 

مقایسه یکی از هیترهای سوگون و کوییک 

در این بخش قصد داریم به مقایسه یکی از هیترهای برند سوگون و کوییک با نام های هیتر کوییک 861DW و هیتر سوگون 8610DX بپردازیم.

  • هیتر سوگون 8610DX مانند هیتر کوییک 861DW، توان مصرفی 1000 وات دارد. 
  • هیتر کوییک 861DW سه کانال به منظور ذخیره سازی دارد در حالی که هیتر سوگون 8610DX چهار کانال مجزا دارد که هر کدام از آنها به صورت جداگانه قابل تنظیم هستند. 
  • هیتر سوگون 8610DX و هیتر کوییک 861DW هر دو محدوده ی دمایی بین 100 تا 500 درجه سانتی گراد دارند. 
  • صفحه نمایش هیتر کوییک 861DW دیجیتال است اما صفحه نمایش هیتر سوگون 8610DX، ال سی دی و رنگی طراحی شده که از هر دو صفحه نمایش به منظور نمایش دما و میزان باد خروجی استفاده می شود. 
  • جریان هوا در هیتر سوگون 8610DX حداکثر 120 لیتر بر دقیقه است که هیتر کوییک 861DW نیز مشابه هیتر سوگون 8610DX است. 
  • هیتر کوییک 861DW دارای سه سری نازل است که هر سه سری نازل معمولی هستند در حالی که هیتر سوگون 8610DX، پنج سری نازل دارد که سه سری نازل معمولی و دو سری نازل چرخشی است. 
  • هیتر کوییک 861DW هنگام کار صدای زیادی دارد که معمولا برای تکنسین های تعمیرات موبایل آزاردهنده است اما هیتر سوگون 8610DX هنگام روشن شدن و شروع به کار کاملا بی صداست. 
  • هیتر سوگون 8610DX قابلیت تبدیل واحد دمای سانتیگراد به فارنهایت دارد اما هیتر کوییک 861DW این قابلیت ویژه را ندارد. 
  • در هیتر کوییک 861DW در کنار بدنه ی دستگاه محلی به منظور قرار گیری سری نازل وجود ندارد و این در صورتی است که هیتر سوگون 8610DX در کنار بدنه ی خود، محلی برای قرارگیری سری های نازل داشته و به کمک همان نگهدارنده می توان حتی در زمان داغ بودن هیتر، سری آن را تعویض نمود. 
  • هیتر کوییک 861DW و هیتر سوگون 8610DX هر دو کابل ارت (اتصال به زمین) دارند که به میز تکنسین متصل می شود و از آسیب دیدن دستگاه در برابر جریان های اضافی که آسیب زا هستند، جلوگیری می کند. 
  • هیتر سوگون 8610DX یک کلید مجزا برای کنترل کانال های هیتر دارد اما در هیتر کوییک 861DW کلید مجزای وجود ندارد و برای کنترل کانال های آن، باید از کلید های ترکیبی استفاده شود. 

تفاوت های گفته شده به خوبی نشان می دهد که هیتر سوگون 8610DX به مراتب از هیتر کوییک 861DW برای یک تکنسین مناسب تر است. این نکته را نیز فراموش نکنید که هیتر کوییک 861DW تنها به این دلیل که قدیمی تر است قیمت بالاتری دارد بنابراین می توان گفت هیتر سوگون 8610DX از نظر قیمت نیز به صرفه تر است. مجموعه استاد جی اس ام این هیتر فوق العاده باکیفیت را در فروشگاه خود موجود کرده است. برای اطلاع از قیمت این هیتر 8610DX به وبسایت فروشگاه استاد جی اس ام مراجعه فرمایید.         

       

امتیاز شما ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه