هیتر سوگون 8650

برند سوگون از جمله برندهای معروف است که در مدت کمی با ساخت ابزار آلات با کیفیت، توانسته رقبای قدرتمند خود را در عرصه ی تولید نگران کند. این شرکت چینی در سال 2010 پایه گذاری شده و از این تاریخ تا به امروز ابزارآلات تعمیر موبایل بسیاری از جمله هیتر، هویه و … تولید کرده است. برند سوگون از برندهای فعال به حساب می آید که به تازگی محصولی جدید را تولید و به بازار عرضه کرده به نام هیتر سوگون 8650. این هیتر سوگون با قابلیت های فوق العاده یکی از جدیدترین های بازار به شمار می رود. 

ویژگی های هیتر سوگون 8650 

هیتر سوگون 8650 توان مصرفی 1300 وات داشته و حجم باد خروجی این هیتر، 120 مترمکعب در دقیقه است. هیتر سوگون 8650 دارای 8 عدد نازل است که 4 عدد از آنها سر صاف، دو عدد سرکج و دو عدد چرخشی است. نازل های سر صاف در سایز های 5 و 7 و 10 و 12 میل، نازل های سر کج در سایز های 7 و 10 میل و نازل های چرخشی در سایز های 8 و 10 میل هستند.

این هیتر برند سوگون، چهار کانال به نام های CH1, CH2, CH3, CH4 دارد که هر کدام از این کانال ها را می توان به صورت جداگانه تنظیم و ذخیره کرد. هیتر سوگون 8650 دارای سه مود حرارتی است که شامل مود دقت بالا، مورد سرعت بالا و مود یونیورسال بوده و رسدن به دمای مدنظر شما در کمتر از 5 ثانیه اتفاق می افتد. محدوده دمای هیتر فوق حرفه ای سوگون 8650 بین 100 تا 500 درجه سانتی گراد است. دسته ی این هیتر دارای 4 کلید برای تغییر کانال ها و 1 کلید برای خروجی باد سرد می باشد. حجم باد خروجی این دستگاه نیز بین 1 تا 200 لیتر است.  

این هیتر جدید قابلیت کالیبره دما را دارد (کالیبره به معنای کم و زیاد کردن دمای هیتر به صورت خودکار با نزدیک یا دور کردن نازل از قطعه ی روی مین برد است) و همچنین توانایی محافظت از خود را در برابر جریان های آسیب زا به طور کامل دارد. هیتر سوگون 8650 همچنین با داشتن کابل ارت که کابل اتصال به زمین نام دارد، از تعمیرکار موبایل نیز با منتقل کردن جریان های اضافی به زمین، محافظت کند. این هیتر یک استند حرفه ای دارد که دسته ی متحرک داشته و قابلیت حرکن به عقب و جلو را دارد که این قابلیت تنها به منظور سهولت تکنسین در استفاده از این ابزار می باشد. استند این دستگاه همچنین قابلیت نگهداری نازل ها و تعویض آنها را نیز دارد.

سیستم خنک کننده ی هیتر سوگون 8650 کاملا بی صدا است. این هیتر می تواند در کمترین زمان ممکن در حالت ریکاوری، دمای خود را به کمترین مقدار برساند و مجددا هنگام شروع به کار، در زمان خیلی کم به دمای مورد نظر شما برسد. اقلام همراه این هیتر شامل هیتر سوگون 8650، پایه هیتر، 8 عدد نازل، کابل برق و دفترچه راهنما می باشد.    

دلایل معروف شدن هیتر سوگون 8650

مشهور شدن این هیتر جدید در این زمان بسیار اندک، تنها دو دلیل می تواند داشته باشد که آن دلایل، یکی کیفیت بالای این هیتر جدید از برند سوگون بوده و دیگری قیمت فوق العاده مناسب این هیتر شگفت انگیز است. هیتر سوگون 8650 یکی از پرقدرت ترین و کاربردی ترین هیتر سوگون بوده که با وجود حاکم بودن تورم در جامعه، اقتصادی ترین هیتر در بازار مصرف به حساب می آید. اگر قرار بر این باشد که تعمیرکار موبایل ابزاری با کیفیتی بی نظیر و قیمتی مقرون به صرفه برای کارگاه خود خریداری کند، قطعا هیتر سوگون 8650 را انتخاب خواهد کرد. 

      

امتیاز شما ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه